• Новини / Суспільство

    Мінрегіон розробив механізм перевірки якості житлово-комунальних послуг, — Зубко

    Ми підвищуємо якість надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком.
     Для цього ми розробили  Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником. Ми продовжуємо імплементувати  закон «Про житлово-комунальні послуги».
    Про це наголосив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття відповідної постанови.
    «Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком. Таким чином ми посилюємо права та інтереси споживачів та встановлюємо прозорі механізми взаємодії споживача та надавача послуг відповідно до європейських стандартів», — наголосив Геннадій Зубко.
    Постановою затверджена форма акту-претензії та механізм його задоволення.
    Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року.