Оцінка впливу на довкілля туристичного комплексу "Свидовець"

2018-03-16 09:11:18
         14.03.2018                                       
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля , не зазначається суб’єктом господарювання)
         2018314288                                       

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планової діяльності (автоматично генерується

програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
         Закарпатська обласна державна адміністрація, в особі голови Москаля Геннадія Геннадійовича,
                                                     код ЄДРПОУ 00022496                                                             
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ, або прізвище, ім’я та по батькові громадянина- підприємця, ідентифікаційний код громадянина-підприємця)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

 Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4, 88008, Тел, (0312) 69-61-00; (0312) 69-61-01;
(0312)  61-34-19; (0312) 69-60-78 (факс), е-mail:econom@carpathia.gov.ua                                          (паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий) громадянина-підприємця, місцезнаходження юридичної особи або місце проживання громадянина-підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.

    1. Планована діяльність, її характеристика.
Заплановано створення нової рекреаційної локації для змістовного сімейного відпочинку – туристичного комплексу „Свидовець” з мережею підвісних пасажирських канатних доріг, лижних трас, готельною-комерційною інфраструктурою, інфраструктурою зимових та літніх атракцій.
Впровадження широкої програми послуг як для літнього, так і для зимового впорядкованого сімейного оздровчо-спортивного відпочинку, зробить можливим прийом туристів круглий рік з різноманітними профілями спеціалізації турів. Зокрема, повний спектр атракцій туристичного комплексупропонуватиме:
гірськолижний спорт, лижна школа; заняття біговими лижами;
ковзанярський спорт;
сноутюбинг та спеціалізовані снігові парки для початківців-любителів і спортсменів; подорожі на снігоходах;
верхова їзда, кінні прогулянки та походи; велоспорт, велотуризм (маунтинбайкінг);
екстремальні види спорту – рафтинг, зіп лайн (флай лайн) атракції, скелелазіння;
санний родельбан для використання витягів у літній час та міжсезоння, роллер парки; плавання, пляжний відпочинок, фітнес, футбол, теніс, волейбол, гольф;
сучасний парк розваг (моторики) з спеціалізованими обладнаними спортивно-ігровими майданчиками, клеттен парки (локальні атракції для дорослих та дітей);
дитячий навчальний та оздоровчо-рекреаційний центр (всесезоні табори);



  • Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив

пізнавальні піші та автобусні маршрути визначними та живописними місцями краю; оздоровлення, профілактика та лікування мінеральними водами;
організація національних та міжнародних спортивних змагань, конференцій, розважальних заходів і видовищ.
Організацію менеджменту туристичного комплексу планується сформувати за принципом вертикально інтегрованої структури, що забезпечить повний контроль за плануванням та діяльністю усіх проектних, будівельних, виробничих та експлуатаційних ланок.
Єдиний маркетинговий центр формуватиме якісну пропозицію пакетів турів, їх презентацію та донесення до споживача, а висококваліфікована команда забезпечить надійне функціонування комплексу і здійснюватиме контроль за якістю надаваних послуг.
Запроектовані під розташування комплексу земельні ділянки знаходяться за межами населеного пункту, їх загальна площа становить – 1430 га разом з відповідною інженерною інфраструктурою, яка забезпечить повноцінне функціонування об’єктів комплексу.
З них: землі лісового фонду (ліс) 1113 га та 74 га землі лісового фонду (нелісові, пасовища, сінокоси, тощо) ДП „Ясінянське ЛМГ”; 243 га землі державної власності сільськогосподарського призначення та інші (пасовища, полонини, сінокоси).
Із земель лісового фонду (лісових) вирубці під розташування об’єктів рекреаційної інфраструктури (готелі, гастро-інфраструктури, інші сервіси, лижні траси, ліфти, інженерні мережі, тощо) підлягатимуть 430 га. Площа запроектованих ландшафтних рубок буде меншою за площу щорічних суцільних рубок на даній території.
Розподіл площ по лісництвах:
Свидовецьке лісництво, область планування охоплює територію площею 31,76 га; Довжанське лісництво, область планування охоплює територію площею 275,61 га; Станиславське лісництво, область планування охоплює територію площею 669,88 га; Чорнотисянське лісництво, область планування охоплює територію площею 209,45 га.
Площа під облаштування гірськолижних трас та спорудження канатних доріг при загальній довжині 223 000 м становить 630 га при середній ширині траси від 12 до 45 м та ширині профілю під канатну дорогу 15-18м.
Згідно з детальним планом, на території туристичного комплексу „Свидовець” планується спорудження 23 підвісних пасажирських канатних доріг різної конструкції та довжини (від парно- крісельної до фунікулерного типу), облаштування 230 км лижних трас відповідно до встановлених класифікаторів складності, із 100 % осніженням. Це надасть можливість забезпечити інфраструктурою зимових атракцій комплексу– 22 000 осіб одночасно.
Під житлово-комерційну та рекреаційну інфраструктуру проектом визначено 800 га включно з площею під інженерні комунікації. Їх розташування охоплює основні річкові долини річок: Чорна Тиса, Довжана, Станислав.
Для забезпечення потреби питної води буде використано водозабір з артезіанських свердловин класу „вода питна”, решта – за рахунок спорудження руслових водозаборів з локальними фільтраційними насосними станціями на існуючих струмках та річках.
Опалення приміщень планується проводити за рахунок проведення вітки газопостачання та будівництва котелень на твердому паливі (зокрема на дров’яних відходах).
Очистка стічних вод буде здійснюватись централізовано через збірний канал від верхньої частини забудови туристичного комплексу вниз по долині за межі населеного пункту. Для цього буде споруджено біологічну систему комплексної очистки стічних вод від побутових відходів.
  1. Технічна альтернатива 1.

Водопостачання – організація водопостачання комплексу з поверхневого водозабору з будівництвом станції підготовки води.
Водовідведення – водовідведення шляхом будівництва каналізаційного колектора до існуючих очисних споруд ГТК „Буковель” з подальшим скидом у р. Прут.
Обігрів приміщень – організація обігріву приміщень від електроенергії. Очищення стоків – застосування реагентної очистки стоків.
Утилізація відходів – будівництво сміттєпереробного заводу.

2.3 Технічна альтернатива 2.

Водопостачання – організація водопостачання комплексу виключно з артезіанських свердловин. Водовідведення – через існуючі очисні споруди найближчого комунального підприємства.
Обігріву приміщень – організація обігріву приміщень виключно шляхом спалювання твердого палива (дрова).

Очищення стоків – застосування електрохімічних методів очищення стоків. Утилізація відходів – будівництво сміттєспалювального заводу.
  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи*.

    1. Місце провадження планованої діяльності.
Територія планованої забудови розташована на території Чорнотисянської сілької ради і Ясінянської селищної ради Рахівського району та Лопухівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області за межами населених пунктів.
Область планування, що визначена під розташування комплексу, адміністративно прилягає з півночі до Бистрицької сільської ради Надвірнянського району, Поляницької сільської ради, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області та курорту „Буковель”.
Зі сходу – межує з селищем Ясіня та с. Лазещина, з півдня – із Косівсько-Полянською сільською радою, Свидовецьким лісництвом ДП „Ясінянське ЛМГ”.
Із заходу – межує з Лопухівською сільською радою Тячівського району, Чорнотисянською сільською радою Рахівського району.
Локація розташована на відстані 260 км від обласного центру м. Ужгород та 32 км від районних центрів м. Рахів, 103 км від м. Тячів. До державного кордону з Румунією – 65 км, до пункту пропуску
„Солотвино” – 79 км.
Територія, визначена для розташування туристично-рекреаційних об’єктів туристичного комплексу “Свидовець”, сумарно становить 1430 га, та у відсотках охоплює:
територію Ясінянської селищної ради (10 відс.); територію сільської ради с. Чорна Тиса (88,7 відс.); територію Лопухівської сільської ради (1,3 відсотка).
Основна область під розташування лижних трас та підвісних пасажирських канатних доріг охоплює південні, південно-західні та східні схили гір Гропа (1759 м н.р.м.), Дурня (1750 м н.р.м.), Братківська 1788 м н.р.м.), Руська (1677 м н.р.м.), Чорна Клева (1725 м н.р.м.), Великий Менчул, Котел (1771 м н.р.м.), полонин Братківська, Левковець, Довга, Татул, Менчіл, Ворожеска, Герешаска, Крачунєска, хребет Апшинець.
Під час вибору території для розташування туристичного комплексу „Свидовець” розглядались інші територіальні альтернативи, однак вибір даної території за планованою діяльністю зумовлений наступними причинами:
запропонована діяльність передбачає облаштування об’єкту на основі використання природно- рекреаційних можливостей гірської частини території Тячівського та Рахівського районів;
значна частина вершин гір, де планується розташування туристичного комплексу, мають висоту понад 1700 м н.р.м., цей природний фактор надає великі переваги перед іншими аналогічними територіями у періодах та висоті залягання стійкого снігового покрову, кількості днів стабільних мінусових температур, і відповідно – тривалості сезону катання (110-120 днів);
наявність гряди гір та полонин, що утворюють природний захисний суцільний гірський хребет і котел (кулуар) зі сприятливим мікрокліматом біля підніжжя та північним орієнтуванням схилів, такі геоморфологічні умови захищатимуть туристичний комплекс від переважаючих північно-західних вітрів, які на значних висотах (понад 1300 м н.р.м.) часто утворюють буревії;
планована територія знаходиться за межами об’єктів природно-заповідного фонду державного значення та місцевого значення;
потреба у наявності відповідного гірського рельєфу для проектування об’єктів зимових та літніх атракцій, відповідних кліматичних умов, наявних висотних відміток стійкого залягання снігового покрову, а також обмеженістю вільних територій гірської місцевості уздовж річкових долин вільнихвід забудови та таких, що не увійшли до об’єктів природо заповідного фонду;
запропоноване розташування туристичного комплексу має добре автомобільне сполучення із ГТК
„Буковель”, районними та обласними центрами, що є зручним для туристів та сприяє розвитку туристичної галузі України.
  1. Територіальна альтернатива 1.

Пропонується територіальна альтернатива 1 – альтернатива бездіяльності (нульова альтернатива) – туристичний комплекс не створюється. Територія, що розглядається в господарчому використанні є економічно депресивною, в основному тут розвинуті лісогосподарська галузь та зелений туризм. Також на даній території зафіксовані випадки несанкціонованого вирубування дерев. Наскільки відомо, суб’єкт господарювання поки що не зарезервував ділянки для аналогічної діяльності в межах Закарпатської області. У той же час, в майбутній перспективі це означатиме, що в межах запропонованої земельної ділянки можливий інший шлях її використання, ніж запропонована

діяльність, наприклад, розміщення неорганізованих туристичних груп, неорганізоване будівництво малих готельно-туристичних споруд без належних комунікацій водопостачання та водовідведення, збору та утилізації побутового сміття, або деревообробної промисловості, чи інших екологічно небезпечних об’єктів та видів господарювання.
Крім того – можлива популяризація та мотивація активного відпочинку населення за кордоном, проте це не вирішує проблеми зайнятості місцевого населення, розвитку місцевих територіальних громад, а також зростання економіки Закарпатської області та держави в цілому.
  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Діяльність туристичного комплексу „Свидовець” насамперед дасть поштовх розвитку туристичних послуг приватного сектору, зеленого туризму. Метою проекту є, в тому числі, підтримка соціально- економічного зростання Закарпаття через впровадження ефективної регіональної політики та розвиток туристичної галузі області. У результаті реалізації проекту розвитку туристичного комплексу
„Свидовець” буде створено близько 5 000 нових робочих місць, від діяльності комплексу значно зростуть надходження до бюджету, покращиться розвиток регіональних галузей промисловості таких як харчової, капітального будівництва, оскільки суб’єкт господарювання працюватиме з регіональною сировинною базою та обласними будівельними організаціями і місцевим ринком праці.
Також очікується зростання потоку туристів-іноземців, що сприятиме збільшенню валютних надходжень до бюджету. Крім того, на базі власних присадибних господарств населенням регіону буде створено тисячі нових ліжко-місць, що матимуть високу ліквідність упродовж цілого року, та опосередковано ще 15000 робочих місць для працівників, задіяних у суміжних з туризмом галузях, за аналогією сусідньої Івано-Франківської області.
У Тячівському та Рахівському районах Закарпатської області гостро стоїть проблема зайнятості населення. Розвиток різних галузей народного господарства у зазначених районах  малоймовірний через несприятливі природно-кліматичні умови та екологічні обмеження. Об’єктивно, в регіоні можливий розвиток лісозаготівельної та лісопереробної промисловості або розвиток туристичної галузі.
При цьому, розвиток туризму є значно сприятливішим для довкілля. Прикладом є територіальні громади сіл Микуличин, Яблуниця, Татарів, Ворохта, Поляниця Івано-Франківської області, де кількість ліжко-місць за останні 4-6 років збільшилося на порядки, а відповідно – відрахування до бюджетів.
Аналогічні гірськолижні курорти успішно функціонують у розвинутих країнах світу: Кітцюбель в Австрійських Альпах (120 км трас), курорт Арраба в Італійських Альпах (52 км трас), Шамоні та Мерібель (600 км трас) в Французьких Альпах, Вемдален у Швеції, Юлляс у Фінляндії, Ясна у Словацьких Татрах, Закопане у Польських Татрах (курорт розташований у Татранському національному парку), Криніца у Судетських Бескидах, Серро-Катедраль у Аргентинських Андах, Йонгпйон у Південній Кореї, Нісеко у Японії, Буковель у Карпатах та багато інших.
  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництватощо).

Згідно з детальним планом, на території туристичного комплексу „Свидовець” планується спорудження 23 підвісних пасажирських канатних доріг різної конструкції та довжини (від 4-х крісельної до гондольного типу), з можливістю прийому зимовою інфраструктурою атракцій 22 000 відпочивальників щоденно. Облаштування 230 км лижних трас згідно зі встановленими класифікаторами складності, із 100 відсотковим осніженням. Стратегія розташування канатних доріг також передбачає їх групування відповідно по висотах від 800 м н.р.м. до 1100-1200 м н.р.м та від 1100-1200 м н.р.м. до 1750 м н.р.м. з метою ефективного використання передсезонного та пост- сезонного періоду.
Під житлово-комерційну, господарську та рекреаційну інфраструктуру проектом визначено 800 га включно з площею під інженерні комунікації. Зокрема, передбачається будівництво:
120 закладів харчування у тому числі інтегрованих у багатофункціональні центри, приміщення привідних та верхніх станцій витягів;
60 споруд готельного типу;
390 споруд котеджного типу зблочених та окремих будівель.
Житловою інфраструктурою передбачено розміщення 18 000 відпочивальників щоденно. Для забезпечення організації надання додаткових послуг передбачається спорудження:
17 прокатних пунктів спорядження для зимових та літніх видів активного відпочинку, сумарною кількістю спорядження для зимових атракцій 20 000 одиниць, літніх 5 000 одиниць;

10 багатофункціональних центрів з інтегрованими магазинами, комерційними сервісами, розважальними закладами, тощо;
2-х окремих відділень банків;
3-х фітнес центрів з медичними установами, що надаватимуть медичні послуги та організовуватимуть профілактичні медичні процедури;
5 багатоповерхових приміщень для паркування автотранспорту на 6000 автомобілів, у т. ч. інтегрованих у споруди готелів чи багатофункціональних комплексів;
28 додаткових споруд для організації роботи контрольно-рятувальних та господарських служб.
Загальна площа готельної забудови складає – 501 600,0 м².
Сумарна площа земельних ділянок під розташування комплексу орієнтовно – 1430,00 га. Загальна протяжність проектованих автомобільних доріг – 89,9 км.
Загальна протяжність витягів – 53,2 км.
Загальна довжина лижних трас – 223,3 км. Загальний об’єм водойм – 1 260 000,0 м³.
Денне споживання води – від 4 до 5,8 тис.м³/добу.
Планова потужність систем очистки стічних вод – від 4 до 6 тис.м³/добу.
  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами.

    1. Щодо планованої діяльності:
дотримання розмірів санітарно-захисних зон;
дотримання об’ємів дозволених викидів в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів; дотримання нормативних об’ємів водоспоживання, дозволених дозволом на спеціальне водокористування;
дотримання дозволених рівнів шуму, вібрації та електромагнітних випромінювань; допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров’я населення; дотримання розмірів та режиму прибережних захисних смуг водойм;
дотримання особливостей користування малими річками;
заборона щодо спорудження в басейні малих річок водосховищ і ставків загальним обсягом, який перевищує обсяг стоку даної річки в розрахунковий маловодний рік, який спостерігається один раз на двадцять років.
  1. Щодо технічної альтернативи 1:

Аналогічні, як і для пп.6.1, крім дотримання вимог щодо об’ємів та хімічного складу зворотних вод встановлених підприємствами-приймачами (ГТК „Буковель”) зворотних вод.
  1. Щодо технічної альтернативи 2:

крім дотримання вимог щодо об’ємів та хімічного складу зворотних вод встановлених підприємствами-приймачами (існуючі очисні споруди найближчого комунального підприємства) зворотних вод.
  1. Щодо місця провадження планованої діяльності:

Аналогічні, як і для пп.6.1.
  1. Щодо територіальної альтернативи 1:

оскільки діяльність не здійснюється, екологічні обмеження не встановлюються.
  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

7.1. Щодо планованої діяльності:
Передбачено облаштування підпірних дамб на водозаборах, підпірних стінок по руслах малих річок та струмків, облаштування підпірних стінок уздовж автодоріг в місцях найбільшого навантаження, де необхідно підсилити ґрунти для запобігання зсувів, мостів, мостових переходів для лижних трас, пішохідних переходів, тощо. Поверхневі води з території житлових мікрорайонів відводяться відкритим способом (лотки, кювети, канави). Частину стоків планується відвести за рахунок дощової каналізації. Для виконання земляних робіт необхідно провести інженерні пошукові роботи, на основі яких будуть розроблені робочі креслення. Існуючі русла каналів необхідно регулярно чистити, дотримувати їх у відповідному робочому стані.
  1. Щодо технічної альтернативи 1:

топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні, археологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно чинного законодавства.
  1. Щодо технічної альтернативи 2:


аналогічні, як для і для пп.7.2.
  1. Щодо місця провадження планованої діяльності:

аналогічні, як для і для пп.7.1.
  1. Щодо територіальної альтернативи 1:

не передбачаються (див.п.3.2).
  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

    1. Щодо планованої діяльності:
вплив на клімат та мікроклімат – лавинна небезпека;
вплив на атмосферне повітря – викиди забруднюючих речовин від стаціонарних і пересувних джерел викидів (дизельні електростанції, автотранспорт, витяжна вентиляція паркінгів, інших приміщень, тощо), шумовий вплив;
вплив на геологічне середовище – порушення рельєфу, підрізка схилів, зсувонебезпека.; вплив на поверхневі води – забір поверхневих вод, скид стічних вод;
вплив на підземні води – забір підземних вод;
вплив на ґрунти – порушення рельєфу та ґрунтів в результаті планування земельних ділянок. вплив на рослинний світ – вирубка дерев та кущів на ділянках будівництва об’єктів та інфраструктури проекту;
вплив на фауну – порушення шляхів міграції, місць гніздувань, нересту та ареалів існування фауни; позитивний вплив – лижні траси можуть слугуватиме додатковими пасовиськами для тварин;
вплив на природно-заповідні об’єкти – обмеження планованих дій в мажах буферних зон ПЗФ.
  1. Щодо технічної альтернативи 1:

аналогічні, як для планованої діяльності (див.п.8.1).
  1. Щодо технічної альтернативи 2:

аналогічні, як для планованої діяльності (див.п.8.1).
  1. Щодо місця провадження планованої діяльності:

аналогічні, як для планованої діяльності (див.п.8.1).
  1. Щодо територіальної альтернативи 1:

оскільки запланована діяльність за нульовою альтернативою не здійснюється, сфера, джерела та впливи не передбачаються.
  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України „Про оцінку

впливу на довкілля”).
Планова діяльність належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, (пункти 2,12,13 частина 3 статті 3 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля”).
  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля

Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності до ст 6. Закону

України „Про охорону довкілля”.
Дослідження впливу на клімат та мікроклімат, атмосферне повітря, геологічне середовище, поверхневі та підземні води, ґрунти, рослинний покрив, тваринний світ, заповідні об’єкти, соціальне середовище, техногенне середовище. Рівень деталізації досліджень – відповідно до масштабу планової основи детального плану території розташування туристичного комплексу „Свидовець” та умов щодо обсягу досліджень, рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, наданих уповноваженим центральним органом відповідно до частини 8 статті 5 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля”.
  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і відтак

підлягає оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення Закону;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого попереднім підпунктом;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, вказаного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку із оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту із оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту із оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість подавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення на стадії звіту зі оцінки впливу на довкілля буде повідомлено у оголошенні про початок громадського обговорення.
  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення цього повідомлення на веб-сайті Єдиного реєстру із оцінки впливу на довкілля громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Подаючи такі зауваженні і пропозиції вкажіть унікальний номер, присвоєний справі щодо планованої діяльності при реєстрації цього повідомлення у Єдиному реєстрі із оцінки впливу на довкілля (зазначений у шапці повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені у Реєстрі та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що подають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
  1. Рішення про провадження планованоїдіяльності

Згідно з чинним законодавством України рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:
Затвердження знеособленого проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок сумарною площею 1430 га зі зміною цільового призначення та переведенням до земель рекреаційного призначення, земель запасу Закарпатської обласної державної адміністрації.
Повідомлення про початок виконання будівельних робіт та дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається органом державного архітектурно-будівельного контролю.
Орган до повноважень, якого належить прийняття таких рішень: Кабінет Міністрів України, Державна архітектурно-будівельна інспекція у Закарпатській області.
  1. Усі зауваження та пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу


досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати до:
Міністерства екології та природних ресурсів України, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35;
відділ оцінки впливу на довкілля: m.shimkus@menr.gov.ua(044) 206-31-15, (044) 206-31-64, контактна особа – Шимкус М.О.
(найменування уповноваженого органу, адреса, телефон та контактна особа)
Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00