Українці зможуть оцінювати рівень якості адмінпослуг.

2021-08-12 15:12:20

Уряд підтримав постанову Мінцифри, яка дозволить запровадити моніторинг якості надання адмінпослуг у фронтофісах — установах, де надають держпослуги. Це забезпечить регулярну публікацію його результатів та допоможе держорганам працювати над підвищенням якості послуг.






Система онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг — перший в Україні автоматизований інструмент, що допоможе збирати та систематизувати інформацію про надання адмінпослуг. Це ще один крок до повної цифровізації звітності та переходу до режиму paperless у держорганах та органах місцевої влади.


Роками візит до держустанови був для українців надто складним. У відвідувачів не було можливості впливати на процес, а в посадовців — механізмів для його поліпшення. 


Сьогодні якість держпослуг вимірюється за різними показниками та не у всіх фронтофісах. Завдяки моніторингу в держорганів з’являться метрики для вимірювання ефективності роботи та якості сервісу, а в громадян — єдине джерело для надання зворотного зв’язку. Це дозволить отримати об’єктивну картину рівня задоволеності всіх учасників процесу й перетворити Україну на сервісну державу.

Які переваги моніторингу якості послуг для громадян, Уряду, місцевої влади та фронтофісів?

Громадяни зможуть:

  • залишати відгуки про якість обслуговування у фронтофісі;
  • впливати на якість послуг, які отримують;
  • вдосконалити роботу фронтофісів та підвищити якість послуг в Україні завдяки відгукам.

Уряд зможе:

  • зрозуміти справжні потреби та запити українців; 
  • отримувати актуальну інформацію щодо потреб різних груп населення;
  • ухвалювати ефективні рішення та покращувати рівень держсервісу завдяки об’єктивній та своєчасній інформації;
  • підвищити довіру українців до державної влади в Україні.

Місцева влада зможе:

  • об’єктивно оцінювати та впливати на ефективність фронтофісів із надання адміністративних послуг;
  • ухвалювати зважені рішення завдяки достовірній інформації;
  • розуміти ефективність політик у сфері надання адмінпослуг;
  • ухвалювати рішення щодо розширення кількості фронтофісів та збільшення працівників завдяки інформації про завантаженість фронтофісів;
  • побудувати сильну команду і зберегти цінних людей;
  • змінити ставлення громадян до державного обслуговування.

Фронтофіси, що надають держпослуги, зможуть:

  • автоматизувати подання звітності та зменшити навантаження на працівників;
  • об’єктивно оцінювати та підвищувати ефективність роботи працівників;
  • систематизувати процеси в офісі та ключові дані для ухвалення рішень;
  • порівняти рівень якості роботи власного фронтофісу з іншими;
  • ухвалювати ефективні рішення щодо розвитку офісу;
  • стати більш відкритими, прозорими та наблизитися до громадян.

“Моніторинг дозволить систематизувати процес надання послуг та роботу фронтофісів, автоматизувати процеси для швидкого та якісного обслуговування. Також завдяки даним із моніторингу ми зможемо запровадити єдиний підхід до процесу надання послуг, закласти фундамент для реінжинірингу та покращити послуги, враховуючи потреби громадян”, — підкреслила Людмила Рабчинська, заступниця Міністра цифрової трансформації України.


Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00