ДЛЯ ЗАКАРПАТЦІВ 25 ЖОВТНЯ ДІЯТИМЕ ОБЛАСНА „ГАРЯЧА ЛІНІЯ” З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
2018-10-23 15:58:39
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 25 жовтня 2018 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області. Телефонувати на обласну „гарячу лінію” можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також можна надіслати „електронне звернення” перейшовши за адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00 години. Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати роз’яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їх прав, а саме: Ø Рекомендації споживачам та їх права щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо; Ø Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо; Ø Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі; Ø Дізнаються про дієвий та необхідний інструмент захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії; Ø Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги; Ø Гарантії при відключенні споживача від електричної енергії; Ø Пам'ятка споживачам, якщо вас обкурюють у закладах громадського харчування; Ø Рекомендації захисту інтересів і законних прав споживачів, при укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; Ø Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки; і.т.д. Остання зміна сторінки: 23-10-2018 13:18