НОВІ ОНЛАЙН-СЕРВІСИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

2018-12-28 15:59:00
Сьогодні до послуг громадян Пенсійний фонд України пропонує сучасні онлайн-сервіси, що дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо.

Такі можливості надає:
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для того, щоб стати його користувачем, необхідно зареєструватись, звернувшись до фахівців будь-якого органу Фонду із заявою або ж зробити це самостійно за допомогою електронного цифрового підпису. За допомогою цього зручного електронного сервісу кожна застрахована особа може подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії, подивитись, які роботодавці подавали звіт за неї, які суми заробітної плати були нараховані, чи сплачено страхові внески, скільки днів для стажу зараховано, звернутися за консультацією до фахівців, замовити і роздрукувати необхідні довідки.
СМС-інформування. За допомогою SMS Пенсійний фонд щомісячно інформує найманих працівників про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Для отримання СМС-повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису. Якщо особа не має ЕЦП, то для підключення до СМС-інформування необхідно подати відповідну заяву до будь-якого управління Пенсійного фонду України.
Сервіс надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом. З QR-кодом можна отримати такі електронні документи: довідку про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), довідку про трудовий і страховий стаж, витяг з Реєстру застрахованих осіб  та інші.
Документ з QR-кодом згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
Кабінет страхувальника (роботодавця). На веб-порталі Пенсійного фонду віднедавна функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності тощо. Кабінет надає можливість роботодавцю (як юридичній, так і фізичній особі-підприємцю) переглянути інформацію щодо сплати єдиного ЄСВ, в тому числі – щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу. Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті ЄСВ. Роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності всім своїм найманим працівникам (Довідки ОК-7 та про трудовий і страховий стаж). До цього часу первинні дані для розрахунку – страховий стаж та розмір заробітної плати – надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.
Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис керівника чи бухгалтера або електронну печатку.
Електронне пенсійне посвідчення. Пенсійний фонд України продовжує приймати заяви на виготовлення електронного пенсійного посвідчення усім охочим пенсіонерам, і минулого тижня такі посвідчення отримали перші закарпатські пенсіонери. Електронне пенсійне посвідчення уже містить електронний цифровий підпис, який дає змогу отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади. Щоб отримати електронне пенсійне посвідчення, потрібно звернутись до органу Пенсійного фонду за місцем проживання та подати заяву. Виготовляє електронне пенсійне посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою, Державний ощадний банк України, – інформують у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області.

Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00