На виконання доручення правління Пенсійного фонду України, Тячівським об’єднаним управлінням ПФУ Закарпатської області проводиться відповідна робота щодо опрацювання інформації стосовно паспортних даних документів, які за обліком Державної міграційної служби визнані недійсними: викрадені, втрачені або виготовлені паспорти нового взірця, і щодо яких наявна інформація в електронній базі даних одержувачів пенсій.
Відповідно до п.3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.
За результатом проведеної перевірки, виникла необхідність запрошувати в терміновому порядку одержувачів пенсій, для надання даних паспортного документу. З цією метою, організовано спільну роботу з органами місцевого самоврядування по даному питанню.
Отож, якщо особа до 25 січня 2019 року не звернеться до територіального управління Фонду, виплата пенсії припиняється з 01.02.2019 року до з’ясування обставин та встановлення підстав для її поновлення.
Сергій Данилич - начальник Тячівського об’єднаного управління ПФУ