Розроблений перспективний план розвитку Закарпатської області охопив усі сфери життя регіону. Зокрема, головні акценти у галузях інфраструктури та транскордонного співробітництва торкнулися розбудови доріг, покращення транспортного сполучення з областю, збільшення кількості пунктів пропуску з країнами ЄС.
На цьому у своєму виступі під час засідання Ради регіонального розвитку наголосив керівник краю Геннадій Москаль.
– Головні інфраструктурні проекти і, одночасно, наш найбільший головний біль – це дороги, адже 90% з них капітально не ремонтували по кілька десятків років, – зазначив голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль. – Однак, заручившись упевненою підтримкою керівництва держави і відчуваючи щороку більші економічні гарантії, ми стрімкими темпами здійснюємо ремонтно-відновлювальні роботи на дорогах практично в усіх районах області. Спільно ми взяли на себе відповідальність, аби закарпатські дороги були гостинними у всіх значеннях.
Поява нових і відремонтованих доріг значно пожвавила економічне, соціальне і навіть культурне життя в усіх куточках краю.
– Промовистий факт – після ремонту доріг на головних туристичних напрямках потік туристів збільшився в кілька разів, – підкреслив Геннадій Москаль. – Приклад – ремонт дороги до Синевирського озера, до бункера Лінії Арпада, до Долини нарцисів тощо.
На початку 2018 року Закарпатській облдержадміністрації були передані 351 дорога місцевого значення, у тому числі 55 обласних і 296 районних. За цей час зроблена титанічна робота – виготовлена проектно-кошторисна документація й проведені експертизи на ремонт 41-ї обласної дороги та 123-х районних. Ще з 2016 року почався капітальний і середній поточний ремонти на головних транспортних артеріях області: «Київ – Чоп», «Мукачево – Рогатин», «Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я», «Іршава – Виноградів», під’їзні шляхи до контрольно-пропускних пунктів на міжнародних трасах… І в наступні три роки ця робота буде продовжена.
Крім доріг є ще кілька важливих проектів у галузі інфраструктури. Один із них – це завершення будівництва першого на Закарпатті сміттєпереробного заводу в с. Яноші на Берегівщині, де перша черга сміттєпереробного заводу вже зроблена. І другий надважливий проект у галузі інфраструктури – це відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород», який сьогодні нарешті запустив регулярне авіасполучення зі столицею.
Проекти в галузі транскордонного співробітництва також торкнулися питання розвитку прикордонної інфраструктури. Зокрема, йдеться про перспективи відкриття нових пунктів пропуску з сусідніми Угорщиною, Словаччиною, Румунією та Польщею.