• Новини / Суспільство

    Туристичне Закарпаття презентували на Міжнародній виставці «UITT: УКРАЇНА – Подорожі та Туризм»

    Днями у столиці на щорічній Міжнародній виставці «UITT: УКРАЇНА – Подорожі та Туризм» презентували туристичний потенціал Закарпаття. 

    Загальнообласний стенд «Welcome to Zakarpattia» оглянули сотні відвідувачів поважного івенту.
    Концепція цьогорічної весняної виставки акцентувала увагу на оздоровленні та рекреації, цвітінні Долини нарцисів та десятків алей сакур. Таким чином туристів та представників туристичного бізнесу запрошували до Закарпаття, яке по праву називають туристичною Меккою Європи.
    Загальна виставкова площа об’єднаного стенду Закарпаття склала 24 квадратні метри. Спільну участь у виставці на зазначеному стенді розділили управління туризму та курортів Закарпатської ОДА, представники Ужгородської міської ради, санаторно-оздоровчий комплекс «Термал Стар» (Ужгородський район), готельно-розважальний комплекс «V&P» (м. Хуст), дегустаційний зал «СироВина» (м. Ужгород), туристичний оператор «Ажіо-тур» (с. Колочава Міжгірського району), ресторанний комплекс «Графський двір» (м. Мукачево) та туристично-інформаційні центри міст Мукачево та Іршава. Окремим стендом презентували готель «Адреналін», що розташований на найвищій гірськолижній полонині України – Драгобрат.
    Оптимальне та зручне розміщення стенду Закарпаття дозволило місцевим фахівцям взяти участь майже у всій ділові програмі виставки, де говорили про розвиток внутрішнього туризму, податки, тарифи та державне регулювання в туристичній галузі.
    На обласному стенді були представлені новинки у вигляді інформаційно-промоційної продукції. Зокрема, це довідники «Закарпатське СПА», «Закарпатські страви», оновлені «Туристичні маршрути», «Зимове Закарпаття» та флаєр «Квітуче Закарпаття».
    Гостей стенду пригощали та частували закарпатськими стравами, напоями та найсмачнішою в Україні кавою – теж із Закарпаття.