• Новини / Суспільство

    ЗАПРОШЕННЯ



             Херсонська обласна державна адміністрація запрошує аграріїв Закарпатської області до участі в ХІ Міжнародній агропромисловій виставці та форумі з підтримки фермерства «АГРОПОРТ Південь Херсон – 2019», які проводитимуться 18 – 20 липня 2019 року на території міжнародного аеропорту «Херсон».

             Вдруге на півдні України відбудеться масштабний міжнародний захід з розвитку фермерства – форум «АГРОПОРТ Південь Херсон – 2019» (далі – Форум), який стане відкритим майданчиком для демонстрації інноваційних агротехнологій, новинок сільгосптехніки, спілкування експертів та сільгоспвиробників.

             Серед ключових тем Форуму – перспективи вирощування органічної продукції, розвиток зрошуваного землеробства, овочівництва, садівництва, виноробства, тепличного господарства, рибальства, птахівництва, створення ланцюгів доданої вартості, розвиток сільських територій, енергоефективні, «розумні» та інформаційні технології.

             У Форумі візьмуть участь вищі посадові особи органів влади України, представники дипломатичного корпусу, іноземні делегації, керівники агропромислового комплексу регіонів-партнерів, науковці, а також провідні представники ділових кіл з різних областей України.

             Протягом трьох днів учасники заходу матимуть унікальну можливість відвідати виставку, експозицію техніки та демонстраційні покази, взяти участь у конференціях, семінарах та засіданнях за «круглим столом», а також ознайомитись з потенціалом Херсонщини, ії досягненнями та можливостями.

             Для участі у Форумі необхідно зареєструватись на офіційному сайті: www.agroport.uaЗа додатковою інформацією можна звертатися за тел.: (0552) 75-55-43, (0552) 42-27-48.

             Одночасно, просимо зацікавлених осіб щодо участі у зазначеному заході, надати до 04.07.2019 року на електронну адресу відділу агропромислового розвитку державної адміністрації vidapr@meta.ua, (ПІБ, посада, контактний номер телефону).



    Відділ агропромислового розвитку

    Тячівської районної державної адміністрації