ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЗАПРОВАДИВ НОВИЙ СЕРВІС – «ПРИЗНАЧ ПЕНСІЮ В «ОДИН ДОТИК»

2019-08-30 14:49:49
З липня цього року Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії через вебпортал електронних послуг Фонду – в «один дотик». Це є першим етапом впровадження системи «Е-пенсія». 

Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, особі необхідно:
– авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису;
– у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
– підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;
– додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.
Користувачі вебпорталу отримуватимуть повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію на вебпортал в особистий кабінет, а також смс-повідомленням.
Новий сервіс призначення пенсії в «один дотик» – складова цілої системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України. Ця система включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.
Наступний етап впровадження системи «Е-пенсія» – створення мобільного додатку, що дозволить отримувати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфона, планшета).
Новий сервіс дозволяє особі призначити пенсію, не виходячи з дому, відвідавши  сервісний центр Пенсійного фонду тільки для отримання пенсійного посвідчення.
Упровадження системи «Е-пенсія» підвищує якість надання пенсійних послуг, значно спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, зменшує витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії тощо.
Довідково: зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, пенсіонер, застрахована особа та страхувальник можуть отримати низку сервісів. Зокрема:
– налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи); 
– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
– отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
– через кабінет страхувальника можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.
Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Телефони
(03134) 3-38-87
3-30-27

Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:00
П’ятниця - 08:00 - 15:45