Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з
Управлінням захисту прав споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області 28 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером
0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням
http://claim.carpathia.gov.ua/login_extДзвінки прийматимуться з 8:00 до 12:00.
Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
· Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
· Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
· Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
· Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
· Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
· Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
· При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
· Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.
Остання зміна сторінки: 27-11-2019 14:31