Про стан виконавської дисципліни за підсумками 9 місяців 2020 року

2020-10-13 22:51:45
Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики в районі в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за  виконанням доручень вищих органів державної влади та прийняття власних рішень.
Проведений аналіз стану виконання законів України, актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів,  розпорядчих документів облдержадміністрації та власних  дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисциплін у структурних підрозділах райдержадміністрації, територіальних представництвах міністерств і інших центральних органів виконавчої влади   та  виконкомах  місцевих  рад.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації здійснено аналіз питань, що стосуються управлінської діяльності райдержадміністрації. Більшість питань, розглянутих на нарадах  стосується: виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», актів Президента України з цього питання, підсумків роботи із зверненнями громадян, реалізації в районі завдань Президента України щодо забезпечення доступності медичної допомоги та медичного обслуговування для населення держави, щодо вшанування ветеранів війни, нинішніх захисників України, забезпечення соціального захисту учасників бойових дій, інвалідів війни, сімей загиблих та померлих учасників бойових дій, виконання постанови Кабінету Міністрів України щодо активізації розвитку економіки та розпорядження Кабінету Міністрів України щодо плану першочергових заходів з виконання Державної програми розвитку внутрішнього виробництва,  виконання розпорядження Кабінету Міністрів України щодо проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та Дня благоустрою населених пунктів, виконання доручення голови ОДА щодо забезпечення сталого економічного і соціального розвитку області та району тощо. Протягом  дев’яти місяців 2020 року до районної державної адміністрації надійшло  1324  документів, з них: контрольних - 613, серед них 98 розпоряджень голови облдержадміністрації, 22 доручення голови та заступників голови обласної державної адміністрації, 410 листів обласних управлінь та відділів, листів від правоохоронних органів-15 та інших документів, а також 9 депутатських звернень та  39 публічних запитів
За цей період потребували виконання 1048 документів обласної державної адміністрації та своїх власних, серед яких і ті що перебувають на довготривалому контролі. На більшість розпоряджень голови облдержадміністрації своєчасно були прийняті власні розпорядження та розроблені заходи, а також проінформовано вищі органи влади в формі інформації.
Завдяки існуючій системі контролю в загальному відділі апарату райдержадміністрації в такій формі, як надання щомісячних письмових переліків  виконання документів, щотижневому нагадуванні в письмовій чи усній формі   або в телефонному режимі, робота щодо вчасного контролю за виконанням документів дає можливість оперативно запобігати зривам термінів виконання  даних документів.
Серед структурних підрозділів райдержадміністрації на належному  рівні спрацювали щодо стану виконавської дисципліни управління соціального захисту населення; фінансове управління; відділи: освіти,  житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля райдержадміністрації; сектор з питань оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами державної адміністрації.
Деякими виконкомами місцевих рад, управліннями та відділами, секторами районної державної адміністрації та іншими структурними підрозділами допускається багато стилістичних, граматичних помилок у поданих інформаціях, не на всі завдання, визначені у розпорядженнях голови райдержадміністрації подається повна інформація. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій, селищному та сільським головам району потрібно забезпечувати належний рівень виконання покладених на них повноважень, ефективну реалізацію державної політики у відповідних сферах, комплексного соціально-економічного розвитку відповідних територій, додержання законних прав та інтересів громадян.
Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00