Як продавати за кордон, щоб заробляти у 5 разів більше ніж в Україні: безкоштовний курс про відкриття онлайн магазинів на Amazon, ETSY, Shopify та eBay
2020-11-07 08:53:01
21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках. Etsy Etsy – найбільший маркетплейс хендмейд та вінтажних речей. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць. Найуспішніші продавці з України продають розписні блокноти (понад 3 тис. продажів), аксесуари для мобільних телефонів з унікальним дизайном (48+ тис. одиниць), макети для машинної вишивки (45 тис. продажів), дитяче шкіряне взуття (40+ тис. продажів), дерев'яні мапи світу та обкладинки (майже 40 тис. одиниць). Найпопулярніші товари – це товари для дому, прикраси та аксесуари, а також одяг ручної роботи. Продавати такі товари можна набагато вигідніше ніж в Україні. У 11 відео експерт розкаже, як відкрити магазин, визначити собівартість продукції, генерувати продажі, залучити клієнтів, налаштувати оплату та багато іншого.
Дізнатись, як вікрити магазин на Etsy можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/2TW9rTA
Завантажити короткі довідки по кожному відео : ETSY-довідка
Amazon Amazon – найбільш популярний сайт електронної комерції у світі з 200 млн унікальних відвідувачів щомісяця. Така аудиторія покупців дозволяє 46% магазинам заробляти до $5 тис. на місяць. А 67% продавців починають заробляти вже у 1й рік. Найбільш популярними категоріями є електроніка, одяг та взуття, прикраси, товари для дому та кухні. При чому на майданчику ці категорії можуть продаватись у 5 разів дорожче, ніж в Україні. У відео розповідається про саму платформу та моделі організації продажів, як обрати правильну нішу, зареєструвати магазин, як вивести гроші та багато інших секретів успішного онлайн-експорту. Експертом курсу став Ігор Герасимов, який вже понад 5 років допомагає українцям запускати бізнес на платформі Amazon. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції Ігоря становить $25 млн на рік.
Дізнатись, як вікрити магазин на Amazon можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/2TXJjYk
Завантажити короткі довідки по кожному відео: AMAZON-довідка
Переглянути покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» можна на сайті E-Export School від Укрпошти https://bit.ly/32gRcN5
Переглянути історію успіху українських експортерів можна на YouTube каналі Укрпошти https://bit.ly/3l0DHIF
«В Україні живе понад 25 тис. дрібних експортерів, обсяг продажів яких в 2019 склав більше 350$ млн. E-Export school від Укрпошти за 4 роки допомогла близько 10 тис. початківців відкрити власну справу на світових e-com майданчиках. Цього року ми планували провести 24 навчальних сесії-інтенсиви по всій Україні, але через пандемію і карантинні обмеження офлайн заходи перенесли до більш сприятливих умов. Тому формат відеокурсу – це те, що надасть весь необхідний набір інструментів будь-кому, хто хоче продавати. Для e-commerce експорту, навіть в сьогоднішніх умовах, кордони є відкритими. І все, що необхідно для початку експорту це інтернет, банківська карта, відділення пошти і бажання щось робити. Укрпошта забезпечує поштовий зв’язок у кожному населеному пункті України, E-Export school дає всю необхідну експертизу та знання. Тож залишилось тільки почати. Щиро вдячні нашим партнерам за підтримку», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта». «Досить новий феномен електронного експорту пропонує унікальну можливість продавати свої товари на міжнародних ринках навіть дуже малому бізнесу. Особливо важливим є те, щоб українські МСП скористалися перевагами та знайшли нових клієнтів за кордоном. Це не лише принесе додаткові доходи, але і допоможе їм стати більш конкурентоспроможними та зрілими» – говорить Душан Кулка, керівник напряму з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Темпи росту онлайн-шопінгу за останні кілька років у світі вражають. За оцінками експертів обсяг продажів електронної роздрібної торгівлі у 2019 році у світі сягнув $3,5 трлн. У 2019 році частка онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (порівняно з 2018 роком) та склала $2,9 млн. Нагадаємо, що з 29 вересня Укрпошта запустила E-export talks – серію щотижневих онлайн-вебінарів з експертами про онлайн-експорт. За попередньою реєстрацією участь у вебінарі безкоштовна. Довідка: E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 3,5 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера. Проєкт став частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export programme». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна знайти у соціальній мережі Facebook. Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) сприяє розвитку сильної, диверсифікованої та відкритої економіки України шляхом покращення бізнес-середовища для малих та середніх підприємств (МСП), підвищення конкуретності ключових галузей економіки й забезпечення України можливостями скористатись перевагами від угод про вільну торгівлю. TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції - допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності. Perfectionist – це фільм-продакшен та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшен проектами, маркетинговими активностями пов'язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.