Сьогодні 16.11.2020 р. відбулася урочиста, можна сказати історична подія не лише для мешканців Тячівщини, а всіх учасників руху міжнародної траси Н-09 "Мукачево - Рогань".
Буштинський міст - довгобуд, який почали зводити ще у 2006 році офіційно відкрито для проїзду автотранспорту.
Через брак коштів на мостовій переправі декілька разів призупинялись роботи. Нарешті у 2020 році об’єкт було включено до Програми Президента України «Велике будівництво», що й дало змогу його завершити. На днях мостова переправа пройшла усі необхідні випробування і готова до експлуатації.
Під час брифінгу журналістам голова Закарпатської ОДА Олексій Петров зазначив, що це перший за 20 років в області зданий об’єкт стратгічного значення.
"Закарпатці чекали його фактично із 2006 року, коли почалися роботи із будівництва мосту, а потім у 2013 вони заморозилися. Цьогоріч ми знайшли і технічне рішення, і можливість фінансування, і, дякуючи Службі автодоріг, зробили міст і здали відповідно до календарного плану, як і обіцяли,” - наголосив О. Петров.
А також висловив сподівання, що наступного року вдасться продовжити динаміку, започатковану цьогоріч. Амбітні плани мости Тересва і Вишково, які теж мають стратегічне значення.
Новий Буштинський міст 169 метрів у довжину, 10,5 метрів у ширину, два тротуари по 1,5 метри. Нова переправа відповідає високим нормам навантаження, ним зможуть курсувати великовагові автомобілі.
езультати випробування моста статичним та динамічним навантаженням, які були проведені 14 листопада 2020 року, засвідчили його нормальну просторову роботу, придатний до експлуатації та пропуску проектних навантажень А11 та НК-80. По мосту може пропускатися навантаження:
- в колоні – із максимальною масою 30 Тс;
- із максимальним навантаженням на вісь 20 Тс;
- із максимальною масою для поодиноких засобів 80 Тс.
Загальна кошторисна вартість –
61 млн 668 тис грн. Старий автомобільний міст не підлягає подальшому використанню, тому його демонтують.
Пресслужба Тячівської райдержадміністрації