Від сьогодні ФОПи й наймані працівники можуть оформити заявку на державну допомогу у зв’язку з «карантинними канікулами»

2020-12-14 14:03:10
Сьогодні, 14 грудня, на порталі «Дія» запрацювала послуга – подання заяви на отримання матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам.

Якщо ваша діяльність – основний вид діяльності підпадає під обмеження відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»   
ви можете оформити заяву на отримання одноразової матеріальної допомоги до 31 грудня включно, усі виплати здійснюються до 31 грудня.
Отримати допомогу від держави можуть:
1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
  • основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинні заходи;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
2. ФОПи, якщо:
  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинні заходи;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо не є одночасно найманим працівником.
Як оформити заяву на порталі «Дія»?
  • Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі.
  • Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
  • У розділі «Послуги»  оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам.
  • Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Підтвердіть своє поточне місце роботи.
  • Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
  • Перевірте та надішліть заповнену заяву.
  • Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.
Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.
Відео як скористатися /за посиланням/
Як оформити заяву в застосунку? 
Авторизуйтесь у застосунку за допомогою Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”.
Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.
Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.
Докладна інформація на порталі «Дія».
 







Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00