• Новини / Суспільство

    До уваги суб’єктів господарювання!

    Правові засади щодо реклами азартних ігор. Відповідно до статті 22'1 Закону України «Про рекламу» реклама азартних ігор, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, забороняється:
    • на радіо та телебаченні, у тому числі за допомогою кабельного, супутникового, ІР-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передавання сигналу, у період з 6 до 23 години;
    • у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
    • в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
    • на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену;
    • засобами зовнішньої реклами;
    • на товарах (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до 21-річного віку;
    • в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягай 21-річного віку.
    Частинами шостою та сьомою статті 22'1 Закону України «Про рекламу» визначено, що замовником виготовлення, розміщення, розповсюдження реклами азартних ігор може бути виключно суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
    Будь-яка діяльність з рекламування азартних ігор суб’єктів господарювання, які організовують азартні ігри, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності у рекламодавця ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор - забороняється.
    Відповідно до пункту 7 частини першої статті 8 Закону України «Про рекламу», забороняється рекламувати товари (в тому числі послуги), реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, у разі його відсутності.
    Згідно з частиною другою статті 27 Закону України «Про рекламу», відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть рекламодавці, виробники реклами, розповсюджувачі реклами.
    Відповідно статтею 59 Закону за порушення вимог законодавства про рекламу азартних ігор та їх організаторів до рекламодавців, виробників реклами
    або розповсюджувачів реклами застосовується фінансова санкція у розмірі 300 (трьохсот) мінімальних заробітних плат.
    Звертаємо увагу суб’єктів господарювання щодо необхідності неухильного дотримання усіма учасниками рекламної діяльності норм статті 22'1 Закону України «Про рекламу» та Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» та недопущення рекламування азартних ігор або суб’єктів, які їх проводять без наявності у таких суб’єктів ліцензій, передбачених статтею 44 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор».