Завдяки програмі «Велике будівництво» торік вже відремонтували 150 км автошляхів прикордонної інфраструктури. У 2021 році роботи продовжуються.
«
Закарпаття – вікно не лише у Європу, а й в Україну також. За десятки років дороги біля КПП із сусідніми державами у вкрай занедбаному стані, через що, в'їжджаючи в Україну, кожна людина відчувала дискомфорт, ями та вибоїни. Тому відновлення прикордонної дорожньої інфраструктури – важливий елемент у роботі державної та обласної влади. Цьогоріч відремонтують 80 км доріг, що ведуть до КПП», - прокоментував перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький.
На словацький кордон веде дорога Р-53. На під’їзді до КПП «Малий Березний» – Убля відремонтують 3,5 км шляху. Старт робіт запланований на 3-й квартал 2021 року, вони виконуються у рамках грантового проєкту, наданого ЄС.
У межах капітального ремонту та поточного середнього відремонтують 13 км автошляху М-08 обхід м.Ужгорода, включно з під'їздом до МАПП «Ужгород» – Вишнє Немецьке.
Запланований ремонт міжнародної траси М-06 Київ – Чоп, у межах якої відновлять покриття на 5-кілометровій ділянці на шляху до КПП «Тиса» – Захонь. Також тривають перемовини з угорською стороною щодо ремонту мосту через р.Тису, який сполучає два КПП.
Цьогоріч ремонтуємо 35 км автошляху М-25 КПП «Соломоново» – Велика Добронь – Яноші з під’їздом на КПП «Косино». Роботи на ділянці у селі Яноші почалися у середині березня, поточний середній ремонт, який також передбачає відновлення під’їзду до КПП «Косино».
На дорозі Велика Добронь – Мукачево – Берегове – КПП «Лужанка» відновлять 24,6 км дороги М-24. Ремонтні роботи передбачають посилення основи та оновлення дорожнього покриття. КПП «Лужанка» є стратегічним пунктом, оскільки матиме вихід на майбутню обхідну дорогу міста Берегове, будівництво якої є спільним проєктом з угорською стороною.
Дорога М-26 поєднує одразу дві країни Євросоюзу - Угорщину та Румунію, прокладена між двома КПП - «Вилок» і «Дяково». Дві ділянки загальною протяжністю 7,7 км відновлять у межах капітального ремонту та поточного середнього.
Триває розробка проєктно-кошторисної документації будівництва нової дороги першої категорії міжнародного рівня. 10-кілометрова ділянка має з'єднати перспективний КПП «Дийда» на кордоні з Угорщиною та М-24, з якої можна буде потрапити далі на М-06. Через нову дорогу має бути продовжений європейський маршрут М-3, що сполучає Будапешт та Вашарошнамень. І далі через трасу Київ – Чоп до столиці України.
У найближчій перспективі будівництво ділянки нової обхідної дороги м.Берегова та маршрут до села Астей, і далі до МАПП «Лужанка».
Згідно з технічними пропозиціями перспективний КПП «Біла Церква» на кордоні із Румунією планують з’єднати автомобільною дорогою Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів за межами с. Біла Церква з дорогою DN 18 Бая – Маре – Сігету Мармацієй – Борша – Якобені на території Румунії. Тут же планують збудувати міст через р.Тису.