РЕЗУЛЬТАТ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄІССС: СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ ДЛЯ ПОНАД 20 МЛН. ГРОМАДЯН

2021-08-09 12:00:23


Соціальні послуги повинні максимально надаватися людям в електронній формі за єдиними критеріями і стандартами. Зокрема, більшість послуг Пенсійного фонду України кожен громадянин і роботодавець може сьогодні отримати в електронній формі через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/):

- для громадян:

подання заяв на призначення та перерахунок пенсій;
електронна взаємодія з Фондом з питань призначення та перерахунку пенсій,
подання заяв про внесення змін до електронної пенсійної справи;
оформлення пенсійного посвідчення;
доступ до електронної пенсійної справи (для пенсіонерів);
подання сканованих копій трудової книжки, інших даних для оцифрування трудової діяльності;
перегляд та отримання відомостей про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж;
формування в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів;
перегляд електронних лікарняних в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб;
послуга «пенсійний калькулятор» - проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії;
подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержить під час особистого звернення до органів Фонду;
дистанційний запис на прийом в сервісні центри;
заповнення аплікаційних форм для подачі заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі тощо;
одержання та перегляд повідомлень від Фонду;
отримання інформації про стан опрацювання звернень до Фонду;
замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення;
- для роботодавців:
доступ до інформації з реєстру застрахованих осіб про працівників за період перебування особи у трудових відносинах із цим роботодавцем;
стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
перегляд сформованих електронних лікарняних працівників в Електронному реєстрі листків непрацездатності, формування відповідних розрахунків;
одержання інформації, необхідної для здійснення оплати тимчасової непрацездатності;
подання даних для оцифрування трудової діяльності працівників.

Увійти до особистого кабінету можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) з використанням технологій BankID та MobileID. Найближчим часом для входу на вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду заплановано впровадження технології віддаленого кваліфікованого електронного підпису Смарт-Дія.

Доступ до електронних сервісів Фонду також можна отримати через мобільний додаток “Пенсійний фонд”, який є в Goоgle Play та AppStore. Крім того, завершується інтеграція сервісів Пенсійного Фонду з мобільним додатком ДІЯ.

Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00