Щоб ефективно впровадити цей законопроєкт, команда Мінцифри працює в 4-х основних напрямках:
Цифрове законодавство. Для цього ми розробили перші необхідні законопроєкти, які допоможуть переводити будь-який держсервіс в онлайн, — про електронні публічні послуги, державні реєстри, хмарні сервіси в держсекторі та законопроєкт про зміну місця реєстрації онлайн.
Цифрові документи. З 23 серпня цифровий паспорт у Дії прийматимуть в усіх установах України. Зараз у Дії доступні вже 9 документів. Ціль Мінцифри — оцифрувати всі важливі для українців документи, щоб вони завжди були під рукою у смартфоні в необхідний момент.
Електронний документообіг. Щоб цифрові документи належним чином працювали, потрібна надійна система електронного документообігу. Вона має відповідати ЕС ASIC та єдиному стандарту для бізнесу та влади. Підписати заяву на навчання дитини в школі або на відпустку, укласти договір між бізнес-партнерами — все можна буде зробити на одному порталі за допомогою Дія.Підпису.
Е-послуги для всіх життєвих ситуацій. Ми вже оцифрували понад 70 онлайн-послуг для українців, які доступні на порталі Дія. Серед них — реєстрація бізнесу, оформлення допомоги з безробіття тощо. З режимом “без паперів” перелік держпослуг суттєво збільшиться.
Також Мінцифра працює над автоматизацією послуг. Це виключить людський фактор із процесу ухвалення рішень. Державні сервіси стануть прозорими та без корупції. Крім цього, поступово більшість послуг стануть комплексними. Зараз ми працюємо над переведенням цілого пакету сервісів в онлайн, які також будуть доступні в Дії. До 2024 року Мінцифра планує оцифрувати 100% послуг.
Дякуємо Президенту за рішучість та політичну волю
Мінцифра вдячна донорам та партнерам, які допомогли в розробці проєкту та технічній реалізації послуги, — Комітету ВРУ з питань цифрової трансформації, програмі EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, та Офісу ефективного регулювання (Better Regulation Delivery Office).