Голова Держенергоефективності Валерій Безус та заступник Міністра освіти і науки України Ігор Гарбарук уклали Меморандум про взаєморозуміння та співробітництво, ставлячи за мету – підвищити рівень енергоефективності закладів освіти.
Церемонія підписання відбулася за участю Міністра енергетики України Германа Галущенка, Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета та заступниці Міністра енергетики Юлії Підкоморної.
«В Україні понад 100 тис. будівель бюджетних установ, зведених ще минулого століття, потребують нагальної термомодернізації. Серед них – сотні будівель у сфері освіти: університети, інститути, центри професійно-технічної освіти тощо. Саме завдяки впровадженню енергоефективних проєктів ми можемо досягти суттєвої економії коштів на оплату енергоресурсів і, що важливо, створити комфортні умови для навчання і роботи у закладах освіти», - прокоментував початок співпраці з МОН Голова Держенергоефективності Валерій Безус.
«За сприяння Президента України та Уряду МОН активно впроваджує реформи у сфері освіти і науки країни. Важливою складовою трансформації є підвищення ефективності використання державного майна, що перебуває у підпорядкуванні МОН. Сьогоднішня зустріч – ще один важливий крок до оновлення закладів, зокрема професійної (професійно-технічної) та вищої освіти», – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.
«Важливо, що МОН вже має налагоджену співпрацю з різними міжнародними партнерами, які готові підтримувати Україну у цій сфері. Держенергоефективності, у свою чергу, надаватиме консультативну допомогу МОН під час підготовки заявок щодо впровадження енергоефективних проектів, їх обґрунтування та супроводу: від розроблення технічних рішень до навчання персоналу», - додав В.Безус.
У цілому сторони співпрацюватимуть у питаннях впровадження енергоефективних проєктів та оновлення закладів, зокрема, вищої та професійної (професійно-технічної) освіти.
У результаті партнерства очікується досягти:
· заощадження коштів при оплаті енергоносіїв та комунальних послуг закладами освіти;
· покращення інвестиційної привабливості заходів та проєктів з підвищення енергоефективності;
· збільшення кількості енергоефективних будівель у сфері освіти.