СТАРТОВА КОНФЕРЕНЦІЯ 2018 РОКУ

2018-04-13 09:58:16

                                      всеукраїнська громадська організація                                         
                                 «УКРАЇНСЬКА  ГОРІХОВА АСОЦІАЦІЯ»                 
            

                                        
           
            
                         наймасштабніша подія в період міжнародного форуму
                   AGROPORT WEST LVIV 2018(19-21.04.2018)
СТАРТОВА  КОНФЕРЕНЦІЯ  2018  РОКУ
 
«Найсучасніші агротехнології в створенні та
обслуговуванні рентабельних горіхових садів»
                 20квітня2018 року, м. ЛЬВІВ
                   Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького
       
           
             проводиться  при сприянні  та  за  участю :
 
Міністерство Аграрної Політики та Продовольства України
Департамент  агропромислового розвитку Львівської ОДА
                        
УКРАЇНСЬКИЙ
ІНСТИТУТ  ГОРІХОПЛІДНИХ  КУЛЬТУР   
 
ГОЛОВНИЙ МЕДІА-ПАРТНЕРТЕХНОЛОГІЧНІ  ПАРТНЕРИ
              
 
                                  
                            
ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ
       ШАНОВНІ КОЛЕГИ !
 Запрошуємо Вас взяти  участь у СТАРТОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ РОКУ:        
  •  20 квітня 2018 року
Яка відбудеться у міжнародному аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького в рамках міжнародного агрофоруму «Агропорт. Захід. Лівів»
  Це Ваш  реальний шанс почати та посилити можливості власного горіхового бізнесу, отримати знання по найсучаснішім новаціям в створенні рентабельних горіхових садів за допомогою практики вирощування  горіха грецького, фундука  в різних кліматичних умовах України (сорти,  саджанці, технології, проектування, догляд за садом, економіка). Станьте лідером галузі !
Розклад роботи конференцій:
09.00-10.00   Реєстрація учасників конференції, огляд виставкових стендів
10.00-13.00   Стратегічна сесія. Основні гравці горіхівництва в Україні. Ключові основи горіхового бізнесу.
13.00-14.00 Перерва. Майданчик спілкування 1-на-1. Робота виставкових стендів
14.00-17.00   Професійна сесія. Технології вирощування - Ставка на максимальну ефективність. Можливості вдосконалення
17.00-18.00 Дискусійний час.Майданчик спілкування 1-на-1. Консультації з провідними фахівцями горіхового садівництва. Відповіді на запитання.
                                
   На Початкову конференцію року ми запросили для Васнайвидатніших фахових спеціалістів в галузі горіхівництва, фермерів-практиків, досвідчених селекціонерів та садоводів, керівників розплідників,  підприємств з переробки і експорту, науковців,  представників Міністерства Аграрної політики,  ЗМІ.
       Розглядатимуться новітні підходи до технології створення інтенсивних садів та їх подальшого обслуговування, передові технології та агроприйоми, практичні програми збільшення рентабельності та окупності вкладень, практичні питання щодо посадки саду грецького горіха та фундука  в комплексі – від ґрунтових вишукування, проектування до посадки та догляду за садом,  алгоритм створення інтенсивного  горіхового саду, системний підхід до переробки, реалізації, експорту,горіхової продукції. Буде запропонована економічна складова створення садів грецького горіха та фундука в різних варіантах.
         Під час конференції ви зможете запропонувати (продати) свої товари і послуги, придбати потрібну літературу, підручники, інформаційні збірки, замовити саджанці, роботи і послуги. 
                        ОЧІКУЄМО НА ВАШІ ЗАЯВКИ ДО УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ.
         Від імені організаційного комітету,
         Президент  АсоціаціїВолодимир Пахно.
          Умови участі у конференції:
Реєстраційний внесок для одного учасника:
  • для учасників 900,0 грн.;
  • для членів Української Горіхової Асоціації – 450,0 грн.;
  • для зареєстрованих делегацій фермерів по списку обласних Асоціацій фермерів – 450,0 грн з учасника;
  • для учасників АТО – 450,0 грн.
  • при сплаті реєстраційного внеску учасника до 10 квітня знижка 10% !!!
  • для нових членів Асоціації участь безкоштовна (за умовою вступу в ВГО «Українська Горіхова Асоціація» та сплати членського внеску, перед, чи під час реєстрації на конференції)
 
Оплата реєстраційного внеску включає:
  • участь делегатом в роботі конференції,
  • пакет інформаційних матеріалів,
  • надання підсумкових матеріалів конференції після її завершення.
Заочна участь (300 гривень):
1. Пакет з інформаційними матеріалами.
2. Доповіді учасників семінару після її закінчення.
Рекламні послуги:
1. Вкладення рекламних листівок у Пакет з інформаційними матеріалами – 300.0 гривень.
2. Розміщення рекламного стенду (банера) в місці проведення семінару, спілкування с учасниками конференції   – 1500.0 гривень.
3. Виступ з презентацією своїх послуг (до 15 хвилин) - 2000.0 гривень.  
4. Презентація в електронному вигляді – 400,0 гривень.
Термін подачі заявок та умови сплати
Заявки приймаються постійно до 20 квітнявключно.
Умови сплати:
  • 100% передоплата за рахунком організатора, згідно заяви учасника.
  • Знижка на другу особу-учасника - 100 грн.
           Реєстраційний внесок не повертається.           
                    ЗАЯВА – обов’язково !!!
ЗАЯВА
на участь у міжнародної конференції 20.04.2018 р. м. Львів:
 
Повне найменування підприємства або ПІБ Фізичної особи - учасника
Поштова адреса
Тел.
E-mail:
Учасники:
ПІБ
ПІБ

Заповнити Заяву та надіслати по E-mail  для отримання рахунку:
        
                  При оплаті обов'язково вказуйте номер рахунку!!!
Довідки за телефонами:
тел: 050- 586.64.62    ПАХНО Володимир Григорович
Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00