З 1 грудня для отримання субсидій необхідно звертатись до сервісних центрів Пенсійного фонду

2022-11-14 15:54:22

Призначення здійснюватиметься екстериторіально, тобто громадяни, які раніше не отримували допомогу на оплату ЖКП, матимуть можливість подавати документи на отримання виплат з будь-якої точки держави.

Звертатися можна протягом усього опалювального сезону, але для отримання допомоги за весь такий сезон звернутися потрібно до його початку чи протягом двох місяців після.

Документи для призначення субсидій залишилися ті, що були раніше, зокрема:
- заява про призначення та надання житлової субсидії;
- декларація про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Способи подання документів цього року дещо змінилися.

Можна обрати такі варіанти:
До 15 листопада 2022 року – поштою до органу соцзахисту населення за місцем проживання.

Незалежно від дати звернення:
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- до центру надання адміністративних послуг;
- в електронній формі через портал «Дія».

З 1 грудня 2022 року – поштою або особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України від місця проживання; в електронній формі – через вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний застосунок ПФУ.

Тячівська районна державна адміністрація
90500, Закарпатська область,
м. Тячів, вул.Незалежності 30
Електронна пошта
tyachivrda@carpathia.gov.ua
tyachivrdaua@ukr.net

Графік роботи
Пн-Чт: 08:00 - 17:15
П’ятниця - 08:00 - 16:00