Послуги для військових, ветеранів і їхніх родин – у трійці найпопулярніших на порталі Допомога Закарпаття. Про це свідчить статистика відвідуваності платформи, повідомив заступник голови ОВА Олександр Пацкан.
«Спільно з обласним ТЦК та СП на порталі ми розробили окремий розділ для наших захисників і членів їхніх сімей. Він містить інформаційно-довідкові матеріали, нормативно-правову базу, а також низку корисних послуг, які раніше були доступні тільки офлайн», – зазначив Олександр Пацкан.
Також він додав, що за лічені хвилини на регіональному порталі можна оформити документи для призначення / перерахунку пенсій, подати заяву про взяття на військовий облік чи зняття з нього, на отримання матеріальної допомоги пораненим, на санаторно-курортне лікування тощо.
За словами заступника голови ОВА, цифровізація чи не всіх сфер життя сьогодні оптимізувала процеси отримання важливих послуг, а тому й наблизила їх до людей.
«Паперова тяганина і бюрократія в минулому, адже зараз усі сервіси зручні, якісні та швидкі. Середня кількість користувачів на нашому порталі на день – понад 2,5 тисячі осіб. Такі показники – найвища оцінка для нас, а також мотивація працювати ще ефективніше», – підкреслив Олександр Пацкан.
Нагадаємо, нещодавно вище керівництво Генштабу ЗСУ високо відзначило ініціативу обласної влади цифровізувати послуги для захисників і їхніх родин на одній платформі. Передовий досвід розробки порталу «Допомога Закарпаття» буде корисним для інших регіонів та всієї країни, яка активно трансформується.