Цими днями, 29 – 30 червня в рамках програми по співпрацю між Закарпаттям та Моравськосілезьким краєм (Чеська республіка) тячівська делегація відвідала Мораво-Сілезький край.
Мета приїзду – ознайомитись із економічним та туристичним потенціалом краю, зав’язати ділові контакти, обговорити можливість співпраці між краями та самоврядними громадами.
Делегацію представляли: голова Тячівської райдержадміністрації Василь Дем’янчук та його перший заступник Михайло Полажинець, депутат Закарпатської обласної ради Василь Федурцьо та голова громадської ради при Тячівській РДА, директор БФ «Карітас імені Олександра Хіри» Іван Фіцай.
Делегацію в Чехії зустріли на високому організаційному рівні заступник гетьмана Лукаш Цуріло. Обговорили більш детально зміст угоди між Закарпаттям та Моравськосілезьким краєм. Члени делегації стали бажаними, адже зустрічаючі провели для гостей екскурсію міста Острава. На сьогодні виконавчі апарати обох сторін готують більш детальний проект угоди про співробітництво.
Голова Тячівської РДА Василь Дем’янчук переконаний, що підписання та реалізація зазначеної угоди дасть можливість уже нинішнього і протягом наступних років розвивати соціально та культурно територіальні громади області. Закарпаття має усі можливості для розвитку у багатьох сферах: від туризму до аграрного сектору, тож підписання Угоди про співробітництво стане надійною платформою розвитку взаємовигідних відносин між нашими сторонами.
Як зазначає, директор БФ «Карітас ім. О. Хіри», Іван Фіцай - спіпраця між остравсько-опавським Карітасом та Карітасом ім. О. Хіри плідно триває вже більше 15 років та сподівається на таку ж плідну спіпрацю між Закарпатським та Моравськосілезьким краєм.
Також, слід відмітити, що гурт «Тячівські музики» взяли участь в фестивалі української культури, де гідно представили своє мистецтво присутнім, які в свою чергу, бурхливими оплесками нагороджували колектив за виступ. За сценою багато глядачів підходили до тячівців, щоби сфотографуватися з колективом у колоритному закарпатському вбранні. Прес-служба Тячівської РДА