Левова частка щебеню та інших витратних матеріалів, необхідних для виробництва асфальту, завозиться залізницею на Закарпаття з Житомирської та Вінницької областей.
– За останні три роки в області відкрили п’ятнадцять сучасних асфальтних заводів, без яких неможливий ремонт автомобільних доріг, – наголошує Геннадій Москаль. – Однак ми постійно відчуваємо гостру нестачу щебеню та інших матеріалів для виробництва асфальту. Минулого року доходило до абсурду – румунська фірма змушена була імпортувати асфальт вантажівками з Румунії для ремонту дороги у Виноградівському районі. Цього року абсурд продовжується – інша румунська фірма, що відкрила новий асфальтний завод у Тересві (Тячівський район), змушена також завозити щебінь із Румунії, що сильно здорожує виробництво асфальту. Причина – відсутність залізничних вагонів. І ось тепер «Укрзалізниця», замість того, щоб відгукнутися на наші численні звернення й допомогти вагонами, приймає рішення заборонити використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття. Це призведе до повної зупинки всіх асфальтних заводів і відповідно – до повної зупинки ремонту доріг на Закарпатті.
Я направив звернення прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням терміново вплинути на ситуацію. Невже після Г.Кирпи уряд не може знайти професіонала для управління такою стратегічною галуззю, як «Укрзалізниця»? Скільки можна бути заручником людей, які, не розбираючись у роботі, завдають шкоду країні й окремим регіонам?