Найчастіше громадяни зверталися щодо реєстрації місця проживання, оформлення й видачі паспортів, довідок ВПО та отримання різних видів соціальної допомоги.
На фоні інших регіонів це дуже високий показник, враховуючи кількість населення, яке зараз проживає на Закарпатті. Така статистика свідчить про те, що громадяни довіряють фахівцям ЦНАПів і частіше саме до них звертаються за отриманням необхідних державних послуг і сервісів, підкреслив під час наради з керівниками центрів надання адмінпослуг області заступник голови ОВА Олександр Пацкан.
«Розуміємо, яке колосальне навантаження припадає на вас протягом останніх років. Дякуємо за те, що кожен із вас докладає максимум зусиль для забезпечення населення якісним, зручним і доступним сервісом», – наголосив Олександр Пацкан.
Як відзначила начальниця відділу адміністративних послуг, аналітики та цифрової взаємодії управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Закарпатської ОВА Христина Мацко, протягом минулого року в області вдалося відкрити 2 нові центри надання адміністративних послуг, створити 2 територіальні підрозділи та 13 віддалених робочих місць для адміністраторів.
«Зараз ЦНАПи діють у 60 громадах Закарпаття, понад половина працює за принципом «єдиного ветеранського вікна», ще 5 – як Дія.Центри. Крім того, в області функціонує 5 територіальних підрозділів та 116 віддалених робочих місць. Загалом необхідні адміністративні послуги громадяни можуть отримати у 181 точці», – зазначила Христина Мацко.
Одним із ключових напрямків роботи цьогоріч є завершення розбудови мережі центрів надання адмінпослуг і збільшення кількості Дія.Центрів. У ЦНАПах області також продовжиться модернізація обладнання та сервісу.
Станом на сьогодні в осередках вже встановлено 29 паспортних станцій, 8 принтерів для друку та видачі водійського посвідчення, 16 автоматизованих систем керування чергою попереднього запису (електронна черга) та придбано 9 мобільних валіз для виїзного обслуговування громадян.
Пріоритет у роботів всіх закарпатських ЦНАПів – позачергове консультування та надання послуг ветеранам, військовослужбовцям і членам їхніх родин. Зокрема, з моменту запровадження в області комплексної послуги «Я – ветеран» до центрів надання адмінпослуг звернулося 10 396 осіб, яким надали понад 11 тисяч послуг.
Під час наради також окреслили й актуальні питання в роботі ЦНАПів. Зокрема, за участю представників обласного департаменту соцзахисту населення, управління Держгеокадастру та Управління державної реєстрації.
Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції обговорили дотримання норм законодавства та усунення помилок при наданні послуг із реєстрації актів цивільного стану, оформленні різних видів соціальної допомоги, видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та державної реєстрації громадських формувань.