Головна умова – дані про ваш майновий стан чи склад домогосподарства не зазнали змін. Якщо ж такі зміни відбулися, про це необхідно повідомити Пенсійний фонд.
Водночас для призначення субсидії на неопалювальний період обов'язково треба звернутися до ПФУ, якщо:
- ви орендуєте житло, за яке сплачуєте житлово-комунальні послуги;
- у складі домогосподарства є ВПО;
- кількість тих, хто фактично проживає в житловому приміщенні, менша, ніж кількість зареєстрованих у ньому;
- ваше домогосподарство претендує на призначення житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- на опалювальний період субсидію було призначено в розмірі 0 грн.
У разі подання заяви протягом двох місяців з початку неопалювального сезону (тобто у травні або червні) житлова субсидія все одно призначається з початку сезону.
Як можна подати документи до ПФ?
Зараз діє спрощений механізм звернення за житловою субсидією, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.
Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації, яка наявна в офіційних реєстрах.
Подати спрощене звернення для призначення субсидії (або заяву та декларацію, якщо ви вирішили подати повний пакет документів) можна:
- поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ);
- через портал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ (обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу») або мобільний додаток ПФУ; - через портал Дія (ввівши у пошуку «Заява на субсидію»);
- у центрах надання адміністративних послуг;
- через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких можна знайти тут: https://czo.gov.ua/ca-registry.